Wednesday, September 10, 2008

祝我生日快乐~ 21岁~

Gift with a bow生。日。快。乐。 阿 茶 弟 弟Birthday cake





演唱:温岚
我知道伤心不能改变什么
那么让我诚实一点
诚实 难免有不能控制的宣泄
只有关上了门不必理谁
一个人坐在空的包厢里面
手机让它休息一夜
那上千个切掉回忆的画面
眼泪不能流过十二点
生日快乐
我对自己说
蜡烛点了
寂寞亮了
生日快乐
泪也融了
我要谢谢你给的你拿走的一切
还爱你的一点恨
还要时间
才能平衡
热恋伤痕
画面重生
祝我生日快乐
一个人坐在空的包厢里面
手机让它休息一夜
那上千个切掉回忆的画面
眼泪不能流过十二点
我对自己说
蜡烛点了
寂寞亮了
生日快乐
泪也融了
我要谢谢你给的你拿走的一切
还爱你的一点恨
还要时间
才能平衡
热恋伤痕
画面重生
祝我生日快乐
还爱你的一点恨
还要时间
才能平衡
热恋伤痕
画面重生
祝我生日快乐

9 comments:

Anonymous said...

祝你生日快乐哦
21岁大个仔了

Tracy诗云 said...

生日要开心哦,
不要放那么悲的歌啦,
笨弟弟@@

VictoR.小光 said...

yoyo..:rf:
几时下来拿你的生日礼物?:$

massaki said...

生日快樂。

阿茶弟弟 said...

~coco
谢谢你^^

~姐
谢谢你
很开心呀^^

~JJ
什么礼物先?:$
tough 的长裤?:rf:

~massaki
谢谢你哦~^^

KC1127 said...

阿茶,生日快乐哦~
迟了点,呵呵

silentz_sy said...

阿茶,21歲生日快樂!


我這邊還是10號的說
我沒有遲到咧。。哈哈

Gan said...

hey , why did u choose such a pathetic song for ur birthday , dun tel me u n her broke already wow ..it wil mk everyone of ur friend cardiac arrest if this is true , nevertheless , be happy n merry and embrace ur 21st birthday with uppermost excitement la.
there is one thing i nid to clarify that i didnt forget ur birthday ler , the msg came to u late might because of the poor maxis line tat day, damn maxis .. stil claim itself as the best coverage n service communication company , shame on maxis , happy birthday anyway , dun rape me while im bk ..malaysia juridical system cant stand for handling another sodomy case already.

阿茶弟弟 said...

KC,silentz~
谢谢你们~^^

gan~
really??
i dun think so ler..

msn u oso not nudge and wished me la...

dun lie liao la..

ur lansai pattern...

but anyway.. thx la^^